طرح یسنا تا چند وقتگی بچه میدن

۲ پاسخ

من باردار بودم ۴ مرحله واریز کردن برام از فروردین واریز نکردن دیگه
الانم گفتن طرح یسنا رو از این به بعد فقط برای مادران دارای دوقلو و چن قلو واریز میکنن

فعلا که نمیدن

سوال های مرتبط

مامان ریهام🩷ریان💙 مامان ریهام🩷ریان💙 ۱۴ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی