۵ پاسخ

فکر کنم ۳ بار قراره بدن آخه گفتن کالا برگ خودمونم ۳ بار میدن

به ما ک یبارم ندادن

عزیزم بچه های زیر ۲ سال هر ماه بهشون کالابرگ میدن

من شنیدم دو ماهی یکبار میدن

همون یبار

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی