۶ پاسخ

شما چجوری متوجه شدی واریز کردن
واریز نکردن

به همه مادرا میدن یا دهک بندیه؟

برای من نشده

اگه شارژ شده باشه ب منم بگن من دهک ۳هستم

بله رو نصب کن تو بازوی کالابرگ استعلام بگیر

زدن؟باز؟

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی
مامان نورا گلپ❤️🥹 مامان نورا گلپ❤️🥹 ۱۰ ماهگی