۹ پاسخ

طرح یسنا نیست اون جدیده طرح امید مادره یسنا فرق داره

طرح یسنا نیست کارت امید مادر هستش که بعد شناسنامه گرفته برای بچه میاد دم‌خونه اردیبهشت براتون واریز میشه فکر کنم آخر هر ماه

طرح یسنا از فروردین برای هیچکس واریز نشده مبلغشم۶۵۰تومنه،کارت امید از فروردین برای همه مادرایی که زایمان کنن

خب هنوز یکماه نشده که بدن

کجاباید رفت ثبت نام کرد؟

چجوریه باید جایی ثبت نام کنیم؟

گفتن از اردیبهشت ماه میدن

چقدر همه پيگير اين دوتومن پولي كه ميخوان بدن 😑😑

به همه میدن

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۶ ماهگی