۴ پاسخ

خودکار ثبت میشه شناسنامه بچه رو ک بگیری

ثبت نامی نیست هروقت بچه بدنیا اومد براش شناسنامه درست کردی وبهش یارانه دادن اونموقع واریز میکنن

الآنم ک معلوم نیس اوضاع چطوره شوهرامون سرکار برن اون دوتومنونخواستیم

من پرسیدم ثبت نامی نیس ولی هنوز ندادن

سوال های مرتبط