۴ پاسخ

من کاری نکردم فکر کنم از طریق بهداشت منطقه استعلام میگیرن

برای من واریز شد البته من سی بهمن ۱۴۰۴بچم به دنیا اومد

گفتن از اول اردیبهشت واریز میشه به حساب مادران

تازه ازین ماه شروع میشه دگ
کسایی که امسال دنیا بیان‌میریزن براشون

سوال های مرتبط