خانوما طرح یسنا هر ماه چندم واریز میشه




شیرخشک پوشک

۷ پاسخ

برای ما ک اصلا این ماه واریز نشد نمیدونم چرا

این ماه ندادن

برای همه نوزادا واریز میکنن؟

دو ماهه ک ندادگ

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

چطور میشه پیگیری کرد داریم یا نه؟

15 ام

سوال های مرتبط

مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۵ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی