۸ پاسخ

چون بی پدر مادرن حرومزاده ها

خوبه همینارو میدن مال نصف بیشتر مردم و قطع کردن
بابا ندارن شما انتظارت چیه😂😂😂

چطور یسنا میدن ما که نمیگیریم

احتمالا دهکتون رفته بالا

مگه طرح یسنا رو میدن

برای من یازدهم برج ۹ ۶۵۰ ریختن این ماه نریختن هنوز

منکه الکی الکی دهک 7
هیچی هم نمیدن و ندادن تا الان

همین که دادن خداراشکر کن خواهر برای همینم ندادن

سوال های مرتبط

مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° مامان °•دِلـ‌🎀ویـن•° ۵ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی