۶ پاسخ

مگه برای بچه هایی نیست که سو تغذیه دارن، فکر نکنم به همه تعلق بگیره، به ما که ندادن، ولی یه جا خوندم ،به دهک۱تا۵میدن تازه اوناییکه سوتغذیه دارن خانه بهداشت تایید کنه

کلا ندادن

نه اصلا نداذن

یه مرحله دادن دیگ دوماه نرخیتن

یک مرحله به من دادن دیگه نریختن والا

این چند ماه رو نریختن

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان ریهام🩷ریان💙 مامان ریهام🩷ریان💙 ۱۴ ماهگی