۶ پاسخ

من که آمپول زدم فعلا قبل آمپول هم لباس کار

طبیعی
لباس کار 😂
قرص اصلا بدون قرص اخلاقم سگیه قرص اگ بخورم ک بعد دوروز دادگاه خدافظ
دستگاهم دردسر زیاد داره میگن بار سنگین نباید برداری و اینا نمیشه همین بچه خودش بسه
منم تو عقد باردار شدم

طبیعی سرعت عمل

یعنی دوس داری باردار شی ک جلوگیری نداری؟

من دستگاه دارم‌خوبه که راحت میشی ربطی فک نمیکنم به تیروید شیر اینا داشته باشه قرص از همه بدتره اعصاب ادمو بهم میریزه

ن والا جلوگیری نداریم بدمم‌نمیاد بعد یکسالگی دخترم حامله شم ولی دخترم ای وی اف بود بعد ۸سال ناباروری خیلی امیدندارم به حامله شدن

سوال های مرتبط