خانوما بچه کی بر میگرده هنوز زوده ؟؟

۳ پاسخ

برا من وقتی پاهاشو به پهلو میکنم ،خودش ادامه میده و میره رو سینه. ولی تنهایی نمیتونه. فعلا رو سینه میذارم سرشو یکم بالا نکه میداره ولی نه طولانی مدت

کجا برمیگرده؟

بچه با بچه فرق داره
گندم 2ماه و 25 روزش بود به پهلو میذاشتم غلت میزد
الان خودش غلت میزنه کامل

سوال های مرتبط

مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی