۶ پاسخ

آزمایش های آن تی برای همه خانوم ها باردار خطر میزنن نگران نباش خدا کمک می‌کنه رفع میشه. برا من آزمایش نوشت نمی‌دونم فک نکنم سلفری بوده باشه برام چون یه روزه جوابش اومد. خدا کمکت کنه. من ۱۵روز تمام تا روز آزمایش فقط گریه میکردم دیگ داشتم دیوانه میشدم

اصلا درگیر نباش واسه همه میزنن ریسک‌بعدم میگن برو سلفری اونجا هم معلوم میشه هیچی نیست

سلام من ۲۷ سالم هست ازمایش ان تیم ۱به ۱۵۵ بود آزمایش سلفری دادم نزدیک ۴ هفته هم طول کشید جوابش بیاد ولی خداروشکر سالم بود انشالا که شماهم ازمایش میدی سالمه😘😘😘😘

عکس سنو گرافیت بذار اینجا؟

آره عزیزم برا منم اینجوری بود خیالت راحت خدا کمکت کنه انشاالله که مشکلی نباشه ۱۵روز بعد من تکرار کردم خدارو شکر جوابش خوب بود. انشاالله که برا شما هم چیزی نیست.

رفتی پیش دکتر؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لعیا مامان لعیا هفته بیست‌وششم بارداری