هروقت عصبی میشم و فشار روانی رومه درد واژن میگیرم

۲ پاسخ

منم این مدلی بودم تو هفته شما، بیشتر وقتی کسی رانندگیش بد بود، یا بهم استرس می‌داد ،درد واژن می‌گرفتم
خدا کمک کرد از اون شرایط دوری کردم

منم زیر شکمم تیرمیکشه عصبی میشم

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته پانزدهم بارداری
مامان نور ماه🩵 مامان نور ماه🩵 هفته سی‌ودوم بارداری