۱ پاسخ

من به خاطر کاهش حرکات جنین بستری شدم انقباض زایمانیم شروع شد فشار خونم رفت رو 9 اکسیژن خون بچه رفت پایین سزارین اورژانسی شدم

سوال های مرتبط

مامان حامد و یسنا مامان حامد و یسنا روزهای ابتدایی تولد