۱۲ پاسخ

امیدوارم چون واقعا دست از زندگیو بچم شستم همش درازکشم

منم بشدت حالت تهوع دارم هیچی نمیتونم بخورم همش ضعف دارم تا چیزی میخورم بالا میارم

چقدر منی😭
تاره من خلط گلوم داذم شدید

از پونزده شونزده خوب میشی

هفته چهارده مال من قطع شد. ولی حساسیت ب بو مونده همچنان اشپزی نمیکنم

منم از همه غذاها بدم میومد😭

گوش شیطون کر من از 15 هفته ندارم.انشالله بر نگرده راحت شدم

دقیقا منم همینطوری‌ام😔

تا ۱۴ هفته رو میدونم هست🤦‍♀️هنوز قطع نشده

عزیزم منم همینم فقط خیار خنک میتونم بخورم ((

ماله من شده در حد‌بو
چییی بشه یه بویی بخوره ب دماغم بالا بیارم ولی کمتر میشه😁😁

تا چهارماهگی هست من داشتم بعد خودش قطع شد

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد