امیدوارم چون واقعا دست از زندگیو بچم شستم همش درازکشم
منم بشدت حالت تهوع دارم هیچی نمیتونم بخورم همش ضعف دارم تا چیزی میخورم بالا میارم
چقدر منی😭
تاره من خلط گلوم داذم شدید
از پونزده شونزده خوب میشی
هفته چهارده مال من قطع شد. ولی حساسیت ب بو مونده همچنان اشپزی نمیکنم
منم از همه غذاها بدم میومد😭
گوش شیطون کر من از 15 هفته ندارم.انشالله بر نگرده راحت شدم
دقیقا منم همینطوریام😔
تا ۱۴ هفته رو میدونم هست🤦♀️هنوز قطع نشده
عزیزم منم همینم فقط خیار خنک میتونم بخورم ((
ماله من شده در حدبو
چییی بشه یه بویی بخوره ب دماغم بالا بیارم ولی کمتر میشه😁😁
تا چهارماهگی هست من داشتم بعد خودش قطع شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.