۵ پاسخ

میگذره عزیزم منم پارسال دقیقا مث همین روزا مدام حالت تهوع داشتم و حالم خیلی بد بود نمیدونستم بچم دختره یا پسر امسال کنارمه و همون چیزی شد ک ارزوش و دارم تحمل کن روزای خوبی در انتظارته

منم همینم همراه با سردرد
تازع سرم زدم

خواهرم پسرکه باردار بود همش استفراق میکرد

کاش منم باردار شم روزی هزار بار بالا بیارم😭

اگه خیلی وخیم سرم بزن بهتر میشی

سوال های مرتبط