کجا رفتی گرفتی عزیزم و اینکه پستونکش ارتودنسی هست؟
مبارررکه
تن شالم باشه😄و بخوشی ب اغوش بگیریش
مبارکش باشه .شیشه شیر اونت چندمیل هست؟چند خریدی؟
فیلیپس اونت خوب نیست پستونکش تونستی عوض کن دکتر براون خیلی بهتره
مبارکش،باشه به دل خوش و سلامتی
مبارکه گل پسری
ای خداااا منم دیشب برا هاکان همین پستونکو ۶تا ۱۸ ماهشو گرفتم 🥺😍
شیشه شیر و پستونکش رو از کجا خریدین؟ قیمتش رو میشه بدونم؟
مبارکش باشه عزیزم
مبارکش باشه ایشالله ب سلامتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.