اولین خرید قلب خونه 🩵
قربونت برم پسر کوچولوم 🥹😍
۱•۳•۰۵

تصویر
۱۱ پاسخ

کجا رفتی گرفتی عزیزم و اینکه پستونکش ارتودنسی هست؟

مبارررکه

تن شالم باشه😄و بخوشی ب اغوش بگیریش

مبارکش باشه .شیشه شیر اونت چندمیل هست؟چند خریدی؟

فیلیپس اونت خوب نیست پستونکش تونستی عوض کن دکتر براون خیلی بهتره

مبارکش،باشه به دل خوش و سلامتی

مبارکه گل پسری

ای خداااا منم دیشب برا هاکان همین پستونکو ۶تا ۱۸ ماهشو گرفتم 🥺😍

شیشه شیر و پستونکش رو از کجا خریدین؟ قیمتش رو میشه بدونم؟

مبارکش باشه عزیزم

مبارکش باشه ایشالله ب سلامتی

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی