بع من دکتر قطره ملاتونین داد چاره ای نیستربخدا دیوانه میشم هر دوساعتی بیدار بعد کل روز انگار منو کتک زدن توانی برام باقی نمیمونه
پناه هم قبل ازیکسالگیش ساعت۱۰میخوابیددیگه الان اصلا۱۲اینامیخوابه.کارخاصی نکردم حقیقتا تا خودش بازاوکی بشه جهش رشدیه
قبلاهم اینجوری شده بودخودش اوکی شد باز.فقط سعی میکنم همو حدود ساعت ده شیربهش بدم بغلش کنم و تشویقش کنم واسه خواب
پسر من خیلی بدخواب شده جدیدا
از طرف مشاور گهواره پیام اومده بود که جهش رشدیه و موقتیه
امیدوارم زودتر بگذره این روزا، بخدا تاصبح انقدر بیدار میشیم ازخواب، صبح از خستگی نمیتونم از جام پاشم
پدیا اسلیپ یک سیس چندوقت بده خوب میشه
مال سه سال ولی دکتر داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.