والا من که بیخیالش شدم بود نبودش برام مهم نیس دیگه هرچی سعی کردم درستش کنم نشد
گرم مزاجش کرد
وااای کاش شوهر من اینجوری میبود ..باز من خودم داغونم خیلی زیاد سرد مزاجم
مث شوهرمن...وبارها ب خیانت بهش فکرکردم
چطور سرد مزاج
کلا رابطه دوس نداره بعد گفتنی هم میگه دست خودم نیس دوس ندارم؟؟
غذاهای گرم بهش بده انواع قرص هست
بفرستیش پیش مامانش از همه جا هم بلاکش کنی😂
یازده ساله نمیدونم هنوز جواب این سوالو هیچی بابا بیخیال باش و سرد بشو هر چند میدونم ممکن نیست ولی واقعا نمیشه کاری کرد😐😂
تهدید به طلاق
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.