چهار ماهگی تموم شه حالت تهوع میره
من که تا آخر چهارماهگی داشتم خیلی بده🥲
از ۶ هفته تا ۱۹ هفته داشتم
۴ک تموم شد شروع کردم ب مولتی دیگ تموم شد
من الآنم دارم
من الان اول ۴ ماهم تازه کم شده
من دستم دیگه رگ برای سرم نداره ، دکترم گفته بالا بیاری باید سرم بزنی به کم ابی نخوری ، داغونم داغون ، غذا میخورم حالم بده نمیخورم حالم بده کم میخورم گشنه میشم دوباره حالم بده زیاد میخورم که دیگه گلاب به روت ، تو هرچی بگی من امتحان کردم هر غذا رو فقط یه بار میخورم اسمشو حتی اسمشو برای بار دوم بشنوم گلاب به روت ، تو خیابون تابلو مغازه هارو میبینم عکس غذا داره گلاب به روت به خدا میفهممت ، کاملا تسلیم شدم دررمقابل ویار
من هم دارم
من از ده هفته تا ۱۶ هفته
تا الان😃
تا آخر ماه ششم🥲
تا همین الان 😄
12هفته کمتر شد الان ۱۹ هفته ولی یکم دارم
من فردا میشم ۱۵ هفته هنوزم دارم
به نام خدا . اخرین بالا اوردن بارداریمو داخل زایشگاه انجام دادم🥲
من ۱۸ هفتمه یکم دارم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.