خانومایی که تهوع شدید داشتین تا چند هفتگی ادامه داشت من سرویس شدم دیگه

۱۵ پاسخ

چهار ماهگی تموم شه حالت تهوع میره
من که تا آخر چهارماهگی داشتم خیلی بده🥲

از ۶ هفته تا ۱۹ هفته داشتم

۴ک تموم شد شروع کردم ب مولتی دیگ تموم شد

من الآنم دارم

من الان اول ۴ ماهم تازه کم شده

من دستم دیگه رگ برای سرم نداره ، دکترم گفته بالا بیاری باید سرم بزنی به کم ابی نخوری ، داغونم داغون ، غذا میخورم حالم بده نمیخورم حالم بده کم میخورم گشنه میشم دوباره حالم بده زیاد میخورم که دیگه گلاب به روت ، تو هرچی بگی من امتحان کردم هر غذا رو فقط یه بار میخورم اسمشو حتی اسمشو برای بار دوم بشنوم گلاب به روت ، تو خیابون تابلو مغازه هارو میبینم عکس غذا داره گلاب به روت به خدا میفهممت ، کاملا تسلیم شدم دررمقابل ویار 🫩

من هم دارم

من از ده هفته تا ۱۶ هفته

تا الان😃

تا آخر ماه ششم🥲

تا همین الان 😄

12هفته کمتر شد الان ۱۹ هفته ولی یکم دارم

من فردا میشم ۱۵ هفته هنوزم دارم

به نام خدا . اخرین بالا اوردن بارداریمو داخل زایشگاه انجام دادم🥲

من ۱۸ هفتمه یکم دارم هنوز

سوال های مرتبط

مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی
مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نفسم مامان نفسم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته یازدهم بارداری