من شش میبندم دخترم۸۳۰۰بود یکسالگی،البت خیلی وقته شاید پنج شش ماهی بشه ک شش میبندم مولفیکس
۵ مولفیکس
افق کوروش گرفتم ۶۵۰
مای بیبی فک کنم ۶۷۵ باشه سایز ۵
سلام آره سایز چهار کوچیکه برو به پنج
وزنش خوبه شکرخدا
از شیرخشک ریسورس جونیور راضی هستی؟
من ۶ میبندم
۴ که خیلی کوچیکه
سایز ۴ پلاس اندازشه اما گیر نمیاد ۵ میبندم
پسر منم ۱۰و خورده ای و نشه من ۵ میبندم اینجوری بچه راحت تره
عزیزم اصلا به وزن توجه نکن ، من هر موقع ببینم حامی اذیت میشه سایزشو بزرگتر میکنم ، بنظرم یک بار ۵ ببند ببین آریا جون با کدومش راحتتره
من خیلی وقته ۵ میبندم که راحت باشه
تازه هربارم باز و بسته اش میکنم کلی قسمتایی که کش هست رو ماساژ میدم
گناه دارن طفلکیا همش پوشک
اگه ۴ ببندی اذیت میشن
چند روز پیش فروشگاه بودم
۲۲ تایی رو زده بود هفتصد و خرده ای
من خیلی وقته ۵ میبندم، ۵ مولفیکس؛ ۶۵۰ نوشته که من از کلی فروش ۶۰۰ میگیرم
من ۵ میبندم
من تا الا ۳میبستم الا ۴گرفتم ولی جنید ۸کیلو
۴ پلاس مای بیبی
سایز۵
من ۵ میبندم البته از وقتی ۸ کیلو هست ۵ میبندم ،
ما هفته پیش خریدیم ۶۵۰
والا من پسرم ۸ کیلوعه ۴ پلاس میبندم باز حس میکنم کوچیکه
باید 5 ببندی من 5 میبستم
سایز ۵
۴دیگ کوچیکه
4 میبندیم
آریا جان 10 کیلو شدن
خدارو شکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.