۱۸ پاسخ

من شش میبندم دخترم۸۳۰۰بود یکسالگی،البت خیلی وقته شاید پنج شش ماهی بشه ک شش میبندم مولفیکس

۵ مولفیکس
افق کوروش گرفتم ۶۵۰
مای بیبی فک کنم ۶۷۵ باشه سایز ۵

سلام آره سایز چهار کوچیکه برو به پنج
وزنش خوبه شکرخدا
از شیرخشک ریسورس جونیور راضی هستی؟

من ۶ میبندم
۴ که خیلی کوچیکه

سایز ۴ پلاس اندازشه اما گیر نمیاد ۵ میبندم

پسر منم ۱۰و خورده ای و نشه من ۵ می‌بندم اینجوری بچه راحت تره

عزیزم اصلا به وزن توجه نکن ، من هر موقع ببینم حامی اذیت میشه سایزشو بزرگتر میکنم ، بنظرم یک بار ۵ ببند ببین آریا جون با کدومش راحتتره

من خیلی وقته ۵ میبندم که راحت باشه
تازه هربارم باز و بسته اش میکنم کلی قسمتایی که کش هست رو ماساژ میدم
گناه دارن طفلکیا همش پوشک
اگه ۴ ببندی اذیت میشن
چند روز پیش فروشگاه بودم
۲۲ تایی رو زده بود هفتصد و خرده ای

من خیلی وقته ۵ میبندم، ۵ مولفیکس؛ ۶۵۰ نوشته که من از کلی فروش ۶۰۰ میگیرم

من ۵ میبندم

من تا الا ۳میبستم الا ۴گرفتم ولی جنید ۸کیلو

۴ پلاس مای بیبی

سایز۵

من ۵ می‌بندم البته از وقتی ۸ کیلو هست ۵ می‌بندم ،
ما هفته پیش خریدیم ۶۵۰

والا من پسرم ۸ کیلوعه ۴ پلاس میبندم باز حس میکنم کوچیکه

باید 5 ببندی من 5 میبستم

سایز ۵
۴دیگ کوچیکه

4 میبندیم

آریا جان 10 کیلو شدن
خدارو شکر

سوال های مرتبط