۱۰ پاسخ

اول شیرتو بدوش یکمشو بعد بدش سینتو بده بخوره

واای منم
مگه قرار نبود بزرگ شدن بهتر بشن😭😭

شاید شیشه میخواد
شیرخشک میدی بهش؟

یا کولیکه یا رفلاکس عزیزم

کولیک داره

گشنشه اره زیاد میاد فکش خسته میشه

اره عزیزم اگه شیرت زیاده مال اونه من پسرم یه مدت شیر میخورد گریه میکرد سرش رو بر میگردوند تا سینه رو جم میکردم شروع میکرد گریه کردن بعدا متوجه شدم چون زیاد شیر میاد نمیتونه بخوره اول یه کم شیرت رو بدوش بعد بده بخوره

عشقم سق دهنش افتاده بد مک میزنه؟

احتمالا کولیک یا رفلاکس داره خیلی بده دختر منم همینطوریه خیلی اذیت میشم تا شیر میخوره

شیر خشک ندادی اصلا بهش؟

سوال های مرتبط