خانوما
سرد شدن بدن یک ساعت بعد از خوردن شربت گلوکز طبیعی؟

۵ پاسخ

من که بدنم سرد و گرم شد فوری بالا اوردم

اره بدنت در واکنش ب قند انسولین ترشح میکنه ب مقدار زیاد باعث تعریق و سردی میشه سرگیجه و ضعف

من سرم سنگین شده بود انگار

بعدش دراز کشیدم و جورابمو در آوردم خوب شدم

والا من خوردم از گرما دوست داشتم لباسامو بکنم😂😂

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد