من که بدنم سرد و گرم شد فوری بالا اوردم
اره بدنت در واکنش ب قند انسولین ترشح میکنه ب مقدار زیاد باعث تعریق و سردی میشه سرگیجه و ضعف
من سرم سنگین شده بود انگار
بعدش دراز کشیدم و جورابمو در آوردم خوب شدم
والا من خوردم از گرما دوست داشتم لباسامو بکنم😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.