۳ پاسخ

متاسفانه به خاطر اب هوای اصفهانه که خشکه همه بچه ها همینطورن
دکتر پسرم میگن باید روزی ۲۰ بار چرب کنی پاهاشو و کلا بدنشو
کلا باید دست به کرم باشی

پسر منم از نوزادی همینطور بود کلی کرم میزنم فایده نداره

واااای ک پسرم منم اینطوریه هرچی کرم میزنم فایده نداره

سوال های مرتبط