خانما خربزه ملون تو شیردهیی ضررداره

۶ پاسخ

منم میخورم بچم اصلا نفخم ندارع

من که میخورم

اره تفخ داره

اره تفخ داره

نفخخخخخخ

من ک هرروز میخورم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان نی نی و نانا مامان نی نی و نانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا سهند مامان آقا سهند ۱۰ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۳ ماهگی
مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان نیتا مامان نیتا ۱۴ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۲ ماهگی