۹ پاسخ

منم همینطور

پسر منم دلش درد میکرد نمیخوابید اخر یکم بالا اورد چندتا بادگلو زد تا خوابش برد جالبه گریه نمیکرد فقط وول میخورد یا الکی میخندید😅😅😅

هعی.هم دردیم خواهر

دختر من در حال بازی کردنه

پسر من دور و بر 9 تا 9ونیم می‌خوابه دیگه
چون ظهرا کم میخابه و بیشتر بیدار نگه میدارم یا بازی میکنیم دیگه خسته میشه ،9 چشماشو میماله😅

چقدر طول کشید🥲
پسر من ده و نیم خودش خوابید

خداقوت ❤️

منم همینم با این تفاوت ک خوابوندمش سرجاش بیدار شد باز😐

شاید دندون درمیاره اذیته

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی