۹ پاسخ

تنم لرزید پسرم خیلییییی درد داشت ۶ماهگی واقعا سنگین بود براش بچم دورازجونش حلاک شد
عزیزم خدابزرگ شاید بجه تو اذیت نکنه اخه همه بچه ها یکسان نیستن

بگیر با خیال راحت بخواب شش ماهگی خیلی سبکه

عزیزم شنبه ها هم واکسن میزنن

واکسن دو و چهار ماهگی سخت بود اما شیش ماهگی عالی بود

ایشالله برای بچه شماام راحت باشه
برای امیرسام که برخلاف 2و 4ماهگی اذیت شد 6ماهگی اصلا اذیت نشد

فقط من گشتم هگزا زدن برا بچم هگزا تزریقش یک عدد ولی پنتاوالان ۲ تاست

برای پسر من سبک بود خداروشکر اصلا اذیت نشد فقط خوابید

ما فردا ۴ ماهگی داریم
خدا کمکم کنه فقط

وای منم😕😬

سوال های مرتبط