دندون درد داره میکشه منو چیکار کنم قطره میخکم سه بار زدم فایده نداره دارم میمیرم

۵ پاسخ

پودر دارچین بریز

قرص ژلوفن رو سوراخ کن مایع داخلشو بریز رو دندون که خرابه بزار دو دیقه بمونه بد تف کن فوری بی حس میکنه

برو عصب کشی کن
من آروم شدم
از دکترت نامه بگیر و برو

استامینوفن بخور سرساعت هیچکار دیگه ای نمیشه کرد .اما استامینوفن ارومت میکنه

سیر بزار جای ک درد داره
اب نمک
چای کهنه غرغره کن

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی