از دندون درد دارم میمیرم چیکار کنم چی بخورم بهتر بشه

۵ پاسخ

استامینوفن ساده بخور بهتر میشی

شما الان میتونی بری دندونپزشکی عزیزم، و اتفاقا باید هم بری که اگه عفونتی چیزی هست برطرف بشه وگرنه خطرناکه خدایی نکرده خطر پارگی کیسه آب و زایمان زودرس داره

از عطاری گل میخک بگیر با چوبش بزار تو دندونت یعنی چوبش تو دندونت باشه بره داخل چند دقه ای خوب میکنه ضرر ام نداره

منم چند روز پیش مثله شما شده بودم تو تجربیات مامانها خوندم روش خمیر دندون بذار گذاشتم چند دقیقه موند بی حس شد رفتم دهنم و خالی کردم

دکتربروعزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماهور و ماهان مامان ماهور و ماهان ۹ ماهگی
مامان مهدی و ماهان❤ مامان مهدی و ماهان❤ ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری