۳ماه دوم میتونی درمان کنی زودتر برو
من ک کاری نتونستم بکنم😭
گلاب و آبلیمو و آب و نمک و قاطی کن بزار یکم جوش بیاد بد بزار سرد بشه بد اونوقرقره کن
زردچوبه خمیرکن بزارروش
برو دکتر من رفتم بدون عکس برام عصبکشی کرد
روغن میخک بریز رو دندونت از عطاری بخر عالیه درد تموم میشکه حتی از داروخانه پماد میخک تمر هندی بگیر این تاکید کن پمادی هستش قطره ای نخر
از دارو خونه پماد میخک تمر هندی بگیر بزن قورت نده و اینک قرص استامینوفن ۵۰۰ مجازع بخور دردت کمتر بشه بعد تعطیلات برو درست کنه صدرصد مشکل دارن
میخک بزار روش
اینو یکی از مامانا نوشته بود اسکرین گرفتم نگهداشتم
زاچ بزار تا سر بشه من خودم دندونم خالی بود سوزن داغ کردم اعصبش سوزوندم خوب شد 😁🤦🏼♀️
برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.