خانما دندون درد دارم میمیرم چیکار کنم 😭

۶ پاسخ

تو هفته امنی که میتونی بری دندون پزشکی درست کنه برات. چرا نمیری؟ مجبور نبستی تحمل کنی. سه ماهه دوم امن ترین تایمشه

چای و نمک قذقره کن

عزیزم منم همینطور بودم رفتم دندانپزشکی دندونمو درست کردم، هیچیم نشد

سلام این راحل ردخور نداره من از هفته ۱۲ دندون درد دارم با همین آرومش میکنم
میخک از عطاری بگیر بکوب هر وقت درد داشتی یکم پودر میخک بزار رو همون دندونت که درد داره زود ساکت میشه

بیا رو خمیر دندون نمک دارچین بریز بعدش با مسواک بزن ب دندونات خیلی خوبه

اب نمک فقط اگه استامینوفن ۳۲۵ داری یکی بخور

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه قشنگم مامان جوجه قشنگم هفته نوزدهم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد