تو هفته امنی که میتونی بری دندون پزشکی درست کنه برات. چرا نمیری؟ مجبور نبستی تحمل کنی. سه ماهه دوم امن ترین تایمشه
چای و نمک قذقره کن
عزیزم منم همینطور بودم رفتم دندانپزشکی دندونمو درست کردم، هیچیم نشد
سلام این راحل ردخور نداره من از هفته ۱۲ دندون درد دارم با همین آرومش میکنم
میخک از عطاری بگیر بکوب هر وقت درد داشتی یکم پودر میخک بزار رو همون دندونت که درد داره زود ساکت میشه
بیا رو خمیر دندون نمک دارچین بریز بعدش با مسواک بزن ب دندونات خیلی خوبه
اب نمک فقط اگه استامینوفن ۳۲۵ داری یکی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.