چایی غلیظ دم کن نمک فراوان بزن شور بشه قرقره کن
من نمیدونستم باردارم رفتم دندونامو درست کردم کلی بی حسی زدم
من سه هفته دندون درد داشتم همه راه ها از آب نمک، آبغوره، میخک و.... امتحان کردم جواب نداد
مادرشوهرم خداخیرش بده یه کاری کرد یه روز دندونم خوب شد
نمک را گذاشت داخل قابلمه رو گاز داغ شد، بعد داخل یه پارچه نخی ریخت و گذاشت روی صورتم دقیقا جایی که دندونم درد میکرد
درطول یکساعت سه مرتبه اینکارو تکرار کرد و کامل دندون درد از بدنم دور شد
امتحانش کنید، فقط مراقب باشید نمک داخل پارچه نخی کمی سرد بشه بعد بگذارید رو صورتتون که نسوزید
سه ماهه دوم میتونی بری دندونپزشکی
آب نمک توی دهنت قرقره کن چای غلیظ هم بانمک قرقره کنی خوب جواب میده منم چندروزپبش دندون دردبودم 2/3روز، روزی چندبار قرقره میکردم تاحدودی بی حس میکرد رفتم دکترخودم بهم ایبوپروفن داد هر12ساعت یکی من میخوردم 24یاعت آروم بود کلاهم 2تاقرص خوردم الانم دیگه مراقبم آب سردو شیرینی جات نخورم که دردش برنگرده
یک قطره میخک بگیر خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.