۷ پاسخ

عه منم ۲۴ ام فروردین دخترم بدنیا اومد

3خرداد میشه ولی اکثرا برا حمام چهلم دو سه روز زودتر میرن،فردا هم خودت هم نی نی حمام چهلمتونو برید

منم 24فروردین زایمان کردم گفتن امروز چهلم بود و من انجامش دادم

۲خرداد

فردا

اسم بچت هه ویار ؟! یعنی چی

فردا

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۹ ماهگی