سه سالگی
بستگی به آمادگی بچه داره
از نظر من دو و نیم سالگی
ببخشید روزای اول هم پوشک میکردید
دو و نیم ب بعد
بچت باید اماده باشه بنظرم سه یکم فهمیده ترن راحت تر میشه گرفت
من ۱۵ ماهگی گرفتم تو ۳ روز بدون خطا خیلی هم خوب شد چون بچم همش پاهاش میسوخت
من ک دو گرفتم خیلی راحت بکد
بستگی به آمادگی بچه و صدالبته صبر وحوصله مادر داره
اگه چندهفته طول کشید عصبی و ناراحت نشین،صبوری کنید تا نتیجه بگیرین
بستگی به امادگی بچه داره ولی سن ۲و نیم تا ۳ سالگی مناسبه 🥰
من تو یک سالگی گرفتم تو ۳هفته بچم یاد گرفت 😅❤️
۲سالگی بع بعدخوبه دیگه ببین کی آمادس
من خودم از 1سال و 10 ماه کم کم شروع کردم الان دخترم 2 سالشه کلا این پروژم تموم شده
من ک قبل از دوسالگی شروع کردم و تموم شد هم خودم راحت شدم هم پسرم
دکترا میگن ۲ونیم سالگی
بستگی به امادگی بچه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.