۱۶ پاسخ

سه سالگی

بستگی به آمادگی بچه داره

از نظر من دو و نیم سالگی

ببخشید روزای اول هم پوشک میکردید

دو و نیم ب بعد

بچت باید اماده باشه بنظرم سه یکم فهمیده ترن راحت تر میشه گرفت

من ۱۵ ماهگی گرفتم تو ۳ روز بدون خطا خیلی هم خوب شد چون بچم همش پاهاش میسوخت

من ک دو گرفتم خیلی راحت بکد

بستگی به آمادگی بچه و صدالبته صبر وحوصله مادر داره
اگه چندهفته طول کشید عصبی و ناراحت نشین،صبوری کنید تا نتیجه بگیرین

بستگی به امادگی بچه داره ولی سن ۲و نیم تا ۳ سالگی مناسبه 🥰

من تو یک سالگی گرفتم تو ۳هفته بچم یاد گرفت 😅❤️

۲سالگی بع بعدخوبه دیگه ببین کی آمادس

من خودم از 1سال و 10 ماه کم کم شروع کردم الان دخترم 2 سالشه کلا این پروژم تموم شده

من ک قبل از دوسالگی شروع کردم و تموم شد هم خودم راحت شدم هم پسرم

دکترا میگن ۲ونیم سالگی

بستگی به امادگی بچه داره

سوال های مرتبط

مامان حلما❤️ مامان حلما❤️ ۳ سالگی