من همش ضعف دارم هرچی میخورم انگار هیچی نخوردم .
کسی اینجور بوده؟

۱۱ پاسخ

من از همین اول اینجوریم مخصوصا شبا

اکه وزنت بالا نمیره که خب خوشبحالت بخور ، اگر می‌ره مولتی ویتامینتو چک کن و کم کن دو روز در هفته باید بخوری

من ماه های اول بارداری اینجوری بودم تقریبا ۳ ماه اول

اره بعد اینکه چیزی بخورم هم پشیمون میشم چون معده درد خیلی اذیتم میکنه

من که از ۲۲هفته ضعف نمیکنم از بس دق میخورم .
خیلی کم غذامیخورم دیشب وپری شبم که شام نخوردم.همینجوری خوابیدم خیلی ناراحتم😞

چه حس غریبیه واسه من این گشنگی ها

تو هفته‌های شما طبیعیه منم همینجوری بودم کنار تختم بیسکویت یا خرما میزاشتم ضعف میکردم میخوردم

اره مخصوصا شبا ۱۲ به بعد🫤
الان نشستم دارم الویه درست میکنم بخورم🤦‍♀️

اره منم اینجوری میشم دکترم گفت مقدار گوشت و مرغو بیشتر کن یا همون پروتیین

اره من

اره جونم منم همینطورم مخصوصا شبا دگ خیلی زود ب زود ضعف میکنم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری