من از همین اول اینجوریم مخصوصا شبا
اکه وزنت بالا نمیره که خب خوشبحالت بخور ، اگر میره مولتی ویتامینتو چک کن و کم کن دو روز در هفته باید بخوری
من ماه های اول بارداری اینجوری بودم تقریبا ۳ ماه اول
اره بعد اینکه چیزی بخورم هم پشیمون میشم چون معده درد خیلی اذیتم میکنه
من که از ۲۲هفته ضعف نمیکنم از بس دق میخورم .
خیلی کم غذامیخورم دیشب وپری شبم که شام نخوردم.همینجوری خوابیدم خیلی ناراحتم😞
چه حس غریبیه واسه من این گشنگی ها
تو هفتههای شما طبیعیه منم همینجوری بودم کنار تختم بیسکویت یا خرما میزاشتم ضعف میکردم میخوردم
اره مخصوصا شبا ۱۲ به بعد🫤
الان نشستم دارم الویه درست میکنم بخورم🤦♀️
اره منم اینجوری میشم دکترم گفت مقدار گوشت و مرغو بیشتر کن یا همون پروتیین
اره من
اره جونم منم همینطورم مخصوصا شبا دگ خیلی زود ب زود ضعف میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.