بچه هاتون بعد چهل روزگی چ تغیراتی داشتن؟

۴ پاسخ

برا من تا ۳ ماه تغییری نکرد ۳ ماه ب بعد هم خوابش تنظیم شد هم کولیکش خوب سد

زور زدناش ، خوابش خوب شد .
تپلی تر شد .
اطرافیانشوو میشناسه

کولیکش خوب شد ، رفلاکسش شروع شد 😐

خوابش تنظیم شده کمتر بیقراری میکنه میخنده کم کم سعی میکنه سرش رو بالا بگیره دستشو کشف میکنه همش بهش خیره میشه

سوال های مرتبط

مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان ۱ ماهگی
مامان ماکانم👑 مامان ماکانم👑 ۱۳ ماهگی