۷ پاسخ

دخترمن ک بدترشد

بعضیاشون بهتر میشن بعضیا بدتر
دختر منکه از شبی‌ک ۴۰ روزش شد شب بیداریاش شرو شد و جیغو گریه هاش

هیچی فقط یکم هوشیارترمیشه

نه کولیک تا شیش ماهگی ممکنه طول بکشه رابطی به ۴۰ روز نداره
بی قراری بچه ممکنه بیشترم بشه ولی بعد از شیش ماه بچه یکم بهتر میشه خوراک میخوره و اطرافیانش رو میشناسه و بازی میکنه

دختر من که دلدرد و گریه های شبانش از ۳۰ روزگیش شروع شد تازه
از ۴۰ روزگی به بعد خوابشون کمتر میشه

ن تا سه الی چهار ماه زمان میبره

هر بچه بستگی داره گلم ولی گریه های شبانش تا 4ماهگی همچنان هس

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی
مامان د‌‌رنیکا 🩷 مامان د‌‌رنیکا 🩷 ۲ ماهگی