۸ پاسخ

دو روزه بدتر شده 🥲دیگه روزا نمیخابه از ساعت ۱۰ صبح تا ۳ شب

نمیدونم منم تمام امیدم به اینه بعد چهل بهترشه

خیالت راحت باشه بهت قول میدم بعد از چهل روزگی خیلی آرومتر میشه

آره بخدا. دختر من بی نهایت بهتر شده . قبل چهل غروبا میشد استرس میگرفتم چون گریه و بی قراریش شروع میشد تا دو سه شب

پسر من که شب بیداریش و بی قراری هاش بهتر نشده

دیگه بی قراری قبل چهل نداره

بنظرم خیلی تغییر میکنه

دختر من که زیاد تغییر نکرده

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان پسرم قلبم❤️ مامان پسرم قلبم❤️ ۸ ماهگی
مامان ماه تابان مامان ماه تابان ۲ ماهگی