۴۰ پاسخ

سزارین سال ۱۴۰۳
بیمارستان خصوصی نیکان غرب تهران
راضی بودم عالی عالی
دکترم خود بیمارستان نیکان غرب بودن اونم عالی
دوباره اگگگگگگه قصد بارداری داشته باشم حتما همونجا میرم
و هزینش اون موقع چون اتاقم خصوصی بود ۳۵ شد

زایمانم. سزازین بود اختیاری
بیمارستان خصوصی تخت جمشید کرج
دکترم زهرا شاطری بود واقعا همچی عالی بود اصلا درد نکشیدم بیمارستانشم درج یک بود از همه لحاظ سال ۱۴۰۳ آزادش ۳۰ تومن میشد من بیمه تکمیلی داشتم ۱۰ تومن برام تموم شد

بیمارستان بقیه الله خیلی عالی بود دکتر نفیسه کاشانی زاده با بیمه رایگان شد فک کنم ۷۰ تومن

من هزینه رو یادم نیست چون اتاق خصوصی گرفتم فیلم برداری و تزئین و همراه اضافی و ... اما زایمانم سزارین بود زیر میزی هم دادم به دکترم بیمارستان محب کوثر هم از زایمانم و بیمارستان راضی بودم هم از دکترم خداروشکر

سزارین اختیاری
بیمارستان خصوصی بیمارستان و هزینه دکتر ۵۰تومن

سزارین اختیاری
بیمارستان خصوصی بودم(مردم)
1403 شد 30 تومن
خیلیییی عااالی بود همه چیییی

سزارین بیمارستان خصوصی میلاد بد نبود حدود ۲۵تموم شد

زایمان طبیعی
بیمارستان مادر یزد
۲۳ تومن... سال ۱۴۰۳

سزارین اورژانسی
ـ۸۰۰هزینه شد اونم تکمیلی داشتم شد رایگان

بیمارستان بنت الهدی مشهد بشدت راضی بودم سال 1403
اتاق vip/ پمپ بی دردی/ پکیج بیمارستان/هزینه دکتر برای سزارین (اختیاری)

در مجموع شد ۵۲ تومن

سزارین اختیاری
بیمارستان مریم کرج راضی بودم
۹۰ تموم شد برامون

سزارین خودم انتخابکردم توبیمارستان خصوصی خیلی راضی بودم شهریور۴۰۳کل هزینه هابافیلمبردارواتاق واینابیست وهفت شد

بیمارستان صارم سی تومن

بیمارستان پارسا زایمان سزارین حرف نداشت خیلی بیمارستان خوبی بود ۲۳تومن شد ک من ۸تومن دادم بخاطر تکمیلی

من سزارین اورژانسی تو بیمارستان خصوصی خودم دوتومن دادم 20تومن هم بیمه تکمیلی دادکلا23تومن سال1403

من مشهد زندگی میکنم چون شوهرم تهرانی هست تهران زایمان کردم بیمارستان تندیس جردن اره خوب بود ولی من گاندی ذو میخواستم دکتر قرار اد نداشت اونجا با فیلمبرداری و اتاق خصوصی۸۰

سال ۴۰۳ اتاق vip سزارین شدم بیمارستان ولیعصر تبریز
دکتر گفت سزارین سختی داشتم رحمم حین عمل جنع نمی شد گفت خدا دوباره برت گردوند

به نام خدا طبیعی ۱۳۰هزار ۱۴۰۳

زایمان طبیعی بیمارستان ایران شیراز
سال۴۰۳، ۵۰هزارتومن بابت دارو دادم فقط
خیلی هم راضی بودم

سزارین اورژانسی شدم بچه مدفوع کرده بود بیمارستان دولتی شد ۱تومن ۱۴۰۳

بیمارستان امام حمینی تهران.دکترم سونیا اسکندریون.سزارین..با دستمزدش ۲۳ تومن اینا شد

سزارین سال 1403
بیمارستان نجمیه تهران رفتم چون اون دکترو توی هفته 27 انتخاب کردم بخاطر بخیه ی عالی سزارین معروفه.دکتر ملیحه کنعانی
بله راضی بودم ولی با بیمه پایه مون هم حتی قراردادنداشت همش آزاد بود...

من طبیعی دولتی بودم چس تومن هزینش شد😁 والااا راضی بودم خداروشکر پرسنل خوش برخورد بودن و اتاق جداگونه داشتم از اول که بستری شدم تا زایمان همونجا بودم و کلا تمیز بود. فقط دکتری که زایمانمو گرفت موقع بخیه زدن گاز استریل جا گذاشت توم😂 بعد ۵ روز خودم فهمیدم درش آوردم😁 بنابراین مجبور شدم دو هفته بعد بخاطر بقایای جفت کورتاژ کنم. اونم همون دکتره انجام داد تو همون بیمارستان و هزینه ای ندادیم

طبیعی
ماما خصوصی هم گرفته بودم
بیمارستان نیمه خصوصی تفت
اتاق خصوصی هم گرفتم
ولی خب یادم نیس چندشد نپرسیدم از شوهرم😁

بیمارستان ارجمند دوسال پیش 45 شد با اتاق خصوصی ولب بخاطر بیممون ما 10 تومن دادیم. و سزارین شدم چون دخترم بریج بود

بیمارستان کمالی کرج دوتاشونم بیمارستان افتضاح و اصلا راضی نبودم کشتارگاهی برا خودش اورژانسی بردنم اونجا چون دوتاشونم نارس بودن و باید می رفتن داخل دستگاه و فقط اونجا امکاناتش تکمیله برا بچه مجبوری رفتم ....🫤🫤😕

سزارین بودم بدلیل جفت سرراهی و چسبندگی
بیمارستان مهر
خوب بود
برای سه روز بستری ۴۰خورده ای شد

سزارین انتخاب خودم بود دستمزد دکتر پنج بیمارستان ۶ ،بیمارستان خصوصی شفا هم سزارین شدم از همه نظر عالی بود

متأسفانه سزارین
بیمارستان دولتی...رایگان

طبیعی
اصلااا طبیعی برا من خوب نبود اصلاااااااااااا
ولی از بیمارستان خیلی راضی بودم
شیراز بیمارستان دنا
حدودا 25 تومن شد

سال ۴۰۳ سزارین شدم زیر نظر بهترین دکتر اهواز دکتر فرح بخش عزیزم تویِ بیمارستان آریا . نزدیک ۵۰ ملیون هزینمون شد. خیلی راضی بودم . 🤍💗

من بیمارستان بقیه الله تهران، ونک بودم برا دوتا بچه هام
سزارین اورژانسی شدم هردورو
خیلی خیلی خیلی راضی بودم
برا اولی سال ۴۰۳ برای ۳روز بستری قبل و سه روز بستری بعدش.با بیمه مون رایگان بود
برا بچه بعدیم سال ۴۰۴ بابستری قبل و بعدش شد تقریبا ۲تومن

بیمارستان فرهیختگان تهران
راضی بودم،پزشکم آشنا بود فوق العاده بود کارش
هزینم ۲۵ شد ۱۴۰۳

سزارین بیمارستان آرش خوب بود راضی بودم

طبیعی بودم شد ۹۰ هزار تومن🤣🤣

سزارین
اورژانسی
اردبیل علوی
تقریبن رایگان هزینه دوا درمونم 1تومن اینا شدچون یه هفته بستری شدم

سزارین بودم اوژانسی شدم
بیمارستان سوم شعبان
اتاق خصوصی ۴۵تومن سال ۱۴۰۳

سزارین بودم
بیمارستان موسی بن جعفر
خداروشکر همه چی خوب بود راضی بودم
۱۸ تومن شد‌ دو سال پیش

سزارین خودم انتخاب کردم بیمارستان بوعلی همدان و ب شدت هم از بیمارستان راضی بودم هم سزارین هزینه هم اونموقع ۳۰تومن شد کلا بیمارستان خصوصی بود

سزارین.
بیمارستان انصاری تهران اره خوب بود راضی بودم.
سال ۱۴۰۳ هزینه ام شد سی میلیون.

سوال های مرتبط