۱ پاسخ

من پسرم دو ماهش بود بردم اصفهان پی شدکتر ذوقی دستش خیلی خوب بود خداروشکر پسرم اصلا اذیت نشد ، اینجا انجام نده ک سالم میری داخل داغون برت میگردونن

سوال های مرتبط