بچه هاتولد بچه هاتون چقدر هزینه اش شد؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

یه کارت بود ۱۰۰ تومن داشت ۴-۵ تومنش موند
کادوش و لباس هرسه تامون و پذیرایی و دکور و ... همچی نزدیک صد تومن شد.

من که یه کیک میگیرم میبرم آتلیه تمام

والا من تولد آنچنانی نمیگیرم براش همین خانواده ها رو میگم خدارو شکر جمعیتمونم کمه کلا با بچه ها ده نفریم فکر نمیکنم خرجم بیشتر از ده تومن باشه

۱۱ تومن ۱۳ نفر بودیم
هزینه کادوش جدا بود

ی تولد خودمونی بعداز ظهر گرفتم نزدیک ۱۵ تومن

۶ تومن

کادوی تولدش ۱۰۰ تومن طلا بود واسش خریدیم بعدش یه مینی کیک خوشگل و شام خونوادگی

۳۸۰یه مینی کیک گرفتیم وتمام چون پول نداشتیم

با کادوش ۵۰ تومن

امسال تولد نگرفتم بخاطر شرایط همسرم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ سالگی