شکم نی نی های شماهم بزرگه یا من فک میکنم ایجوره

۳ پاسخ

شکم دختر منم بزرگه انگاری باد داره همش فکز بودم گفتم شاید بخاطر تپلیه اینجوریه،پس طبیعیه

اره عزیزم دکتر گفت طبیعیه بخاطر نفخ و کولیک و این چیزاست

نگران نباش عزیزم بخاطر کولیکه و اینکه نفخ دارن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی