۸ پاسخ

دقیقا منم شیرم کم شده نکن مال منم قطع بشه ولی پسرکم خوب رشد کرده وزنشم بالاس شیرم چرب چرااینطوری شدیم همه منک فقط باشیرینجات وشیرینی خامه وفست وفود شیرم زیادمیشه اونم بخاطر کولیک پسرم دکتر گفت نخور شیرم وحشتناک کم شده

چرا همع شیر ندارن تازگیا🥲منم کمکی دادم مجبور شدم شبانه روز گریه میکرد نمیشد بچم داشت داغون میشد خداروشکر بعدش همش خوابه

هیچی شکر خدا کن.
من هرکاری بگی کردم ولی شیرم سر ۲ماه قطع شد کلا.
شیرخشک ضرری نداره که عزیزم.

رازیانه نیم کوب کن بزا بجوشه ده دقه صاف کن یه لیوان بزرگ بخور

مایعات زیاد بخور
قطره شیرافزا بخور

سوند شیردهی بخر بچسبون ب سینه ت
یه طرفش ب سرنگ وصل میشه
شیرخشک زو بریز توی سرنگ بذار بچه ک میک میزنه سینه رو توام از کنار بهش شیرخشک بده با سرنگ و سوند
اینجوری فک میکنه با میک زدن،شیر کافی داره وارد دهاتش میشه و فک میکنه از سینه میاد و تند تند میک میزنه اینجوری با میک زدن بچه شیرت زیاد میشه دوباره
از اینور شیرخشک هم خورده و سیر مونده فعلا
و اینکه دیگ شیشه ندادی ک سینه رو ب کل پس بزنه

لاکتاول
امگا۳
کلسیم
بخور

خودتو تقویت کن

سوال های مرتبط