زبونم لال خدایی نکرده کم ابی بدنش باعث تشنج میشه یا ببرینش اورژانس سریع بهش سرم بزنن یا مداااام تو خونه مایعات بهش بدین اب سیب و هویج خیلی خوبه هم برا تب هم برا کم ابی بدن
عزیزم بدن بچه بی اب بمونه خیلی خطرناکه الان سریع پاشو ببر هر کجا که میتونی .. تاکید کن حتمااا سرم بزنن که اگه تب داشته باشه بازم امپول میزنن
ببرش بیمارستان کودکان حکیم دکتراش عالی هستن
بچهای منم ۳روز تب کردن و صداشون گرفت الآنم بینی شون گرفته ویروسه جدیده
اره ببر حداقلش سرم و امپول که میزنن از تو خونه موندن بهتره
دختر منم ۳روز بود تب داشت یکسره تب میکرد با شیاف بروفن هم ۳ساعت میفتاد دوباره میکرد فکرکنم ویروس جدیه تندوره شو پر نکنه خوب نشه حواست باشه دیگه هر ۴ساعت استامینوفن بده پاشویه کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.