از سه ماهگی زایمانم زیرش شدید گرفته موهام .. نمیدونم مکملهام تموم شده از اونه یا استارست از سه ماهه
هیچی یکم مو رو سرم مونده منتظرم اونام بریزن حسابی کچل شم
همه جاخونه همه جای پسرم حتی تو مای بیبی تو کونش موهامه
من ریزش موندارم خداروشکروهیچ ویتامینی هم مصرف نمیکنم ولی بارداری اولم ریزش موگرفته بودم نمیدونم دلیلش چی بود
تا تو شرت شوهرم موهام هست😑😂مای بی بی دخترمو باز کردم دیدم مو داخلشه شوهرم پشتم راه میره موهامو جمع میکنه😑
آشتی کردیم 😇🤪
مال من یه هفته اس شروع شده شدید میریزه تو غذا افتاده بود خوب شد شوهرم ندید🤦هر روز جارو میکشم باز پر میشه 🥲
منم ریزشم شروع شده
چاره ای نیست جز کوتاه کردن🤷♀️
من که کچل شدم چهارتا شوید مونده همونم پسرمو بغل میکنم موهامو میکشه میکنه😂
کچل کچل شدم. کوتاه هم کردم هیچ فایده نداره
تحمل🤨🤨🤨
من اصلا نداشتم خداروشکر شاید بخاطر اینه که شیر خودم بچه نگرفت و شیر ندادم هست ریزش ندارم
ویتامینای بارداریم قط نکردم اصلا موهام ریزش نکردن خداروشکر
قرص اهن خوردم بهترم
56سانت کوتا کردم
مولتی ویتامین و آهن کارساز نیست؟
هیچی دارم کچل میشم دسته دسته ریختن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.