۱۵ پاسخ

منم همینطورم ویتامینامو خوردم ولی خیلی میریزه😭

هیچ قرصی تاثیر نداره من از ماه دوم پریود شدم 1ماه شیر خودمم خشک شده بنظرم از وقتی شیر نمیدم ریزشم بدترم شده مکملم اسکای ومن میخورم بنظرم بیشتر روی چیزای دیگه اثر داشته با اینکه دکتر داروخانه تاکید کرد ک برای مو عالیع بیشتر روی پوست و ناخن و میل جنسی تاثیر داره الآنم یه مکمل دیگه میخورم اطرافیانم اصرار دارن فیتو بخورم اگر کسی استفاده کرده نظرشو بگه حداقل بدونیم

باید قرص آهن بخوری
خوراکی های سبوس دار
من چهارشیره و سویق شیر افزا میخورم خدا را شکر ریزشش خوب شده ولی خب وزنم استپ کرده پایین نمیاد

مکمل فیوکوژن + آمپول بیوتین و دکسپانتول رو بزن خیلی کمتر میشه و تا ۷ ماهگی این ریزش ادامه داره

منکه کلا کف سرم کچل شده ،مامانم میگه چرا اونطوری شده سرت میگم چجوری میگه کلا پوست سرت معلومه🥴🥴

مکمل استفاده کن

منم کچل شده دارم از افسردگی میمیرم بقران دارم دق میکنم
هیچ قرص و دارویی هم جواب نمیده

توی یک هفته دو قسمت از جلو موهام تقریبا کچل داشت میشد ففول میخوردم رفتم داروخونه گفتم اینطوری شده با اینکه ففول میخورم بهم ففول پلاس داد سریع کچلیم برطرف شد مثلا یک هفته ای اون کچلی از بین رفت

قرص کلسیم و آهن و مولتی ویتامین اکتی ناتال بخور

عزیزم باید بگذره خودش درست میشه هورمونا الان بهم ریختست بخاطر اون اگه شیر خودتو میدی و هنوزم پریود نشدی یکم طول میکشه تا تنظیم بشه
ولی مکمل تقویتی هرویت ، پریورین ، هیرتامین ، فیتو اینا خوبه

باید بسازیم،قرص هرچی بخوریم بازم ادامه داره،من یه مدت پیش کنار شقیقه هام کامل ریخت جوری که روم نمیشد موهامو رو به بالا بزنم ولی بعد چند هفته در اومد

وای منم دقیقا اینطوری پیش بره چند وقته دیگه کلا کچل میشم🥲

از کی شروع شد ریزش مو؟

من ماسک و شامپو ارگان گرفتم میزنم کمتر شده یکم

اهن و مولتی ویتامین خوردی سه ماه اول

سوال های مرتبط