ویوا کیدز
من پدیا میدادم بعد سینه ش خس خس میکرد… رفلاکس داره پسرم
حالا رفتم ویواکیدز باطعم هلو خریدم، انقدر قشنگ میخوره و اصلا خس خس نمیفته 🤪
پدیا بست
ویوا کیدز بهتره
پدیا بست میشکنه تو گلوش از بس غلیظ هست
پدیا بست
یوروویتال
ویوا کیدز
پدیابست و ویواکیدز هردو عالین
ای ان دی
بستگی داره چی بخوره پسرت پسر من مال بهداشت و بهتر میخوره تا پدیابست 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.