خانوما قطره اد چ مارکی خوبه بگیرم؟؟؟

۸ پاسخ

ویوا کیدز

من پدیا میدادم بعد سینه ش خس خس میکرد… رفلاکس داره پسرم
حالا رفتم ویواکیدز باطعم هلو خریدم، انقدر قشنگ میخوره و اصلا خس خس نمیفته 🤪

پدیا بست

ویوا کیدز بهتره
پدیا بست میشکنه تو گلوش از بس غلیظ هست

پدیا بست
یوروویتال
ویوا کیدز

پدیابست و ویواکیدز هردو عالین

ای ان دی

بستگی داره چی بخوره پسرت پسر من مال بهداشت و بهتر میخوره تا پدیابست 😑

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۱۴ ماهگی
مامان رُهام مامان رُهام ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی