دوستان بنظرتون برم امپول کزاز بزنم

۱۳ پاسخ

منم دکار گفت بزن اما چون وزن بچه کم بود گفت یکم صبر کن

اره دیگه
بخاطر نی نی بزن
منم هفته ی قبل زدم
خداروشکر نه تب کردم نه دستم درد گرفت

اگه 10 سال رد شده بزن

آره من زدم اذیتی نداشت

از دکترت بپرس من پرسیدم گفت سنت ۲۳ نیاز نیست برا دبیرستان زدی منم نزدم

اره بزن دکترم به من هم گفته بزن امروز بتونم میزنم

اره بزنی بهتره

اره حتما باید بزنی ، من فردا میرم بهداشت میزنم

صدرصد بزن من با وجود استراحت مطلق یجوری برنامه چیدم که حتما بتونم بزنم و سه روز پیش زدم

من ۲۸ هفته حتما میزنم
جون سزارین هم میخوام انجام بدم با احتمال کمه عفونت گرفتن از محیط اتاق عمل حتما میزنم

من ک از دکترم پرسیدم گفت حتما بزن و زدم هفته قبل

میگن باید بزنی منم الان اومدم دکتر گفت بزن 😑

منظورم واکسن

سوال های مرتبط

مامان سلنا مامان سلنا روزهای ابتدایی تولد