من هفته پیش زدم درد داره تا دوروز هم دستت باد میکنه ویکمی درد میکنه
من زدم درد نداشت وقتی زد ولی سه روز اول تب داشتم و جاش درد میکرد . گف استامینوفن ساده بخور نخوردم ترسیدم واس بچه
من نه درد داشتم نه تب کمپرس و قرص هم استفاده نکردم خیلی راحت بود
لحظه ای که میزنی نه ولی بعدش و از فرداش دردت بیشتر میشه ، برای نینی هم خوبه و مشکلی پیش نمیاد، کمپرس آب سرد بزار بعدش تا دردتو کمتر کنه
من خداروشکر درد و تب نداشتم
البته بلافاصله بعدش کمپرس گرم گذاشتم و چون وقتی تبم شروع میشه خیلی سخت پایین میاد قبل اینکه تب کنم یک استامینوفن ۳۲۵خوردم و اونروز سعی کردم بیشتر استراحت کنم
درد نداره
یکم به جاش دست بزنی تا دوروز یه کوچوووولو درد میکنه
دیگه هیجی علایمی نداره
راحت ترین واکسنه😅
درد داره ولی باید بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.