۷ پاسخ

من هفته پیش زدم درد داره تا دو‌روز هم دستت باد میکنه و‌یکمی درد میکنه

من زدم درد نداشت وقتی زد ولی سه روز اول تب داشتم و جاش درد میکرد . گف استامینوفن ساده بخور نخوردم ترسیدم واس بچه

من نه درد داشتم نه تب کمپرس و قرص هم استفاده نکردم خیلی راحت بود

لحظه ای که میزنی نه ولی بعدش و از فرداش دردت بیشتر میشه ، برای نینی هم خوبه و مشکلی پیش نمیاد، کمپرس آب سرد بزار بعدش تا دردتو کمتر کنه

من خداروشکر درد و تب نداشتم
البته بلافاصله بعدش کمپرس گرم گذاشتم و چون وقتی تبم شروع میشه خیلی سخت پایین میاد قبل اینکه تب کنم یک استامینوفن ۳۲۵خوردم و اونروز سعی کردم بیشتر استراحت کنم

درد نداره
یکم به جاش دست بزنی تا دوروز یه کوچوووولو درد میکنه
دیگه هیجی علایمی نداره
راحت ترین واکسنه😅

درد داره ولی باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری