سلام وقت بخیر
از چندهفتگی میشه مو رنگ کنیم مامانا؟

۵ پاسخ

والا منم دیگه رنگ نکردم اولویتم سلامتی بچمه حتی لاک هم نزدم 😀

فک کنم نه ب بعد اوکیه

والا میگن هفته اخر میشه
ولی من‌خودم نمیخوام‌رنگ‌کنم‌ترجیح میدم بدنیا بیاد بعد خیالم راحت بشه کوچکترین ضرری بهش نمیرسه

من ۳۴ بودم به دکترم گفتم
گفت یه رنگ معمولی در حد یک ساعت رو مو بمونه مشکلی نداره
منم یه رنگ تو خونه زدم ۲۰ دیقه رو سرم بود شستم

بزا نینی ب دنیا بیاد تو ک صب کردی این چن ماهم روش

سوال های مرتبط

مامان مهدی و مهدیار مامان مهدی و مهدیار روزهای ابتدایی تولد